Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har nyligen införskaffat mig an Palm Zire och funderar nu på ett fodral/plånbok. Jag har sett plånböcker till V & 505 men inte någon till Zire.
Är det någon som vet om det finns och isåfall var man kan köpa en sådan?
Skrevs ursprungligen av Linus Söderlind Jag har nyligen införskaffat mig an Palm Zire och funderar nu på ett fodral/plånbok. Jag har sett plånböcker till V & 505 men inte någon till Zire.
Är det någon som vet om det finns och isåfall var man kan köpa en sådan?
/Linus
Du kan ju alltid ta en titt på det här fodralet. Jag har inte pillat på det själv, men jag antar att det borde fylla dina behov!
Skrevs ursprungligen av Linus Söderlind Länken fungerar tyvärr inte. Jag får detta medelande:
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'
Line 1: Incorrect syntax near ','.
/palmeurope/i_header.asp, line 509
Hm...den verkar lite konstig, ibland funkar den, ibland inte. Gå in på www.palm.com/se -->products --> accessories och välj "Zire" under Cases & Covers. Jag testar att ändra adressen på förra länken igen, skall se om det funkar.
Skall tillägga att jag nyss testade länken i Camino, Explorer och Safari och den funkade finfint. Men när jag testade igår kväll funkade det inte, fick samma felmeddelande som dig. Förstår faktiskt inte varför...
Skrevs ursprungligen av Linus Söderlind Jag antar att det var en sådan här du menade:
inte riktigt det jag hade tänkt mig. Inte riktigt någon plånbok. Jag kanske var lite luddig men det är just plånboks-featuren jag är ute efter...
men tack iaf. /Linus
Nej, det var inte en sådan jag menade!
Det var en sådan här:
Det är väl mer en sådan du är ute efter? Så här skriver Palm om den: "Crafted in soft, full-grained leather, the Palm Slim case complements your handheld's sleek design.
This compact case holds credit cards, business cards and more.
A stylish loop closure keeps your essentials securely in place"
Förresten...testa länken igen, jag testade nyss, och då funkade den!