Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny dator.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Köpte en Ipod Mini för ett tag sen och har använt en polares dator för att lägga över musiken
och nu är det så att jag har köpt en ny dator och jag vill använda den också till att lägga över musik.

Mina frågor är då:

Raderas låtarna på Ipoden om jag kopplar in den till min nya dator?
Kan jag lägga över låtarna jag har på Ipoden till Itunes på min nya dator och isåfall hur gör jag då?

1, om du har den inställd på automatisk uppdatering så får du samma på ipoden som du har på itunes det vill säga är itunes tomt blir ipoden tom

2, det finns säkert programvara för att kopiera mellan ipod till dator men inget som är supportat av apple ifall det blir fel

Ursprungligen av tollsjo:

Kan jag lägga över låtarna jag har på Ipoden till Itunes på min nya dator och isåfall hur gör jag då?

Ursprungligen av Darkis:

2, det finns säkert programvara för att kopiera mellan ipod till dator men inget som är supportat av apple ifall det blir fel

Yamipod, Ananpod är två exempel man kan använda sig av för att föra över musik
från ipod till dator/iTunes
SÖK på dessa program i forumet så får du mer information om programen och hur de används.

Så om jag inte har den inställd på Automatisk uppdatering borde det vara helt lungt att koppla in den?

Tack för hjälpen

1
Bevaka tråden