Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

docka

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

om jag skaffar mig en docka kan jag då koppla in den i sterion och lyssna på låtarna ? hare

  • Oregistrerad
  • 2006-02-04 16:22

om du köper till sladar och så, fast då kan du lika gärna skita i dockan

okej vadå för sladdar ?

  • Oregistrerad
  • 2006-02-04 17:01
Ursprungligen av Mackan-08:

okej vadå för sladdar ?

3.5mm till dockan sedan beror det på vad stereon har

  • Oregistrerad
  • 2006-02-04 16:54

Vad tror du?
gå till din elektronikhandlare, han har nog

Oftast funkar det med en RCA-kabel.

Dockan suger. Jag köpte den i tron att det ingick en snygg kabel så att jag kunde ha dockan hemma och kabel med laddare med mig på resan. Tji fick jag. Snålaste grejen någonsin, en docka utan sladd, helt ofattbart. Vidare ger inte dockan en enda funktion som är värd att ha, det är i princip bara en böjd kontakt till nanon. Jag är sjukt besviken.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-02-07 16:36

dockan är bara en onödig grej för att tjäna pengar

  • Medlem
  • 2006-02-07 16:38

jag gillar dockan ^^ tycker den är snygg plus att jag inte gillar när nanon bara ligger på bordet och glider om jag kommer åt sladden...

Jag har själv köpt en docka för jag tycker det är så mkt snyggare än en sladd på skrivbordet.
Dessutom kan man ställa den mellan ett par högtalare i samma snygga design och så har man skapat sig en stereo med 2/4gb minne!

  • Medlem
  • 2006-02-15 02:02

du kan få hyra mig så springer jag och fixar kablarna till sterion från ipoden. HELT GRATIS.. första timmen sen kostar det flis vettö.

1
Bevaka tråden