Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Disk Mode?!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå allihop! Jag e ny här. Jag har ett problem med min ganska så nya iPod Nano som jag fick i julklapp. Ibland(har hänt tre gånger sen i julas) blir skärmen svartvit och det står: OK to disconnect, fast den inte är inkopplad till datorn, längst uppe på skärmen står det "Disk mode". Dem går inte att starta om, men om jag återställer mjukvaran så blir det bra igen, men jag förlorar alla filer. Är det någon som vet någon annan, bättre lösning än att återställa den varje gång det händer? Tack på förhand!

Skicka tilbaks!

Min precis nyinskaffade Nano betedde sig på nått liknande sätt.. Funkade utan problem, efter en dag så dök det upp en ruta där det stod nått i stil med "Firewire kan inte ansluta, använd USB för att ansluta och kopiera låtar" man kunde inte komma från detta meddelande, utan fick koppla till datorn o koppla från den.. Sen fick den problemet med att den inte gick at stänga av..Testade att uppdatera firmware, hjälpte inte.. till slut kunde den inte ens snacka med datorn.. Stack till ett applecenter där dom testade att reset:a den, men problemet med avstängningen kvarstod...så det dom sa va som föregående talare "Skicka tillbaks!"

• Medlem
  • Umeå
  • 2006-02-08 16:44

Man måste först mata ut spelaren i itunes sen mata ut diskenhet nere i högra hörnet i windows.

Annars uppstår massa konstigheter.

1
Bevaka tråden