Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod 30GB

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-06 16:02

Hej.

Jag har ett problem med min iPod video. Jag kan inte dra över filmer till iTunes, jag har testa alla möjliga filtyper men inget funkar. Har hittat ett konverterings program för itunes som kostar pengar, det är väl inte meningen att man ska betala för det? Man ska väl kunna lägga in filmer i iTunes utan att lägga ned pengar på det? Hjälp sökes

• Medlem
  • International user
  • 2006-02-06 16:04

om du har mac kan du använda moviepod gratis och bra:D

Annars e det bara att söka

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-06 16:28

ifall min inte har mac då?-.-

Ursprungligen av maxdc:

ifall min inte har mac då?-.-

lol vet du ens vad mac är?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-07 09:19

-.- klart apples skitdata macintosh

Videora är ett gratisprogram för Win-användare.

http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-06 17:28

tack så mycket, ska testa det nu

Så brukar det låta från ovetandes pc-nissar. Som aldrig suttit vid en, än mindre varit i samma rum som en. Kanske möjligtvis sett en mac för 10 år sen och grundar sin ovlija mot mac på det. Men de nya går inte jämföra med de gamla. Varför vara öppen i sitt sinne??

Once go mac never go back!!!

Pierre/M-stad : Har du nåt i mot Nissar?

Nej då.. abslout inte.. Är tillsammans med en Pc-nissa. Det jag ville påpeka var att när det kommer några hårda ord mot mac. så har de väldigt sällan sett någon, jobbat med en, eller så är de helt enkelt avundsjuka för de inte har någon själva.

hehe....fattade det innan...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-07 18:42

ajja, var lite sarkastisk angående mac men ontopic är det nån som kan tipsa om nåt konverterings program som är lätt att använda eller om ni kan ge en förklaring så är det snällt

i itnes det senastte kan man väll göra det?

1
Bevaka tråden