Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag hade tänkt att köpta ett par BRA nya hörlurar, de ska inte vara för stora utan de ska vara lagom stora och VÄLDGIT bra ljud i (snackar om hörlurar INTE öronsnäckor).. Någon som har ett bra tips? Priset spelar ingen roll!:)
Jag hade tänkt att köpta ett par BRA nya hörlurar, de ska inte vara för stora utan de ska vara lagom stora och VÄLDGIT bra ljud i (snackar om hörlurar INTE öronsnäckor).. Någon som har ett bra tips? Priset spelar ingen roll!:)
Ett annat alternativ som även det fått bra kritik, tillsammans med just iPod, är Sennheiser PX100. (Se länk nedan) Det är en "öppen" lur, till skillnad från PX200:an som är sluten.
Men tänk på att det är dina öron som skall ta in musiken och de är unika. Glöm därför inte att provlyssna dem innan du köper. Vad som passar andra kanske inte passar dig.
Varför räknar många bort öronsnäckor när man vill köpa "bra" lurar? Shure-snäckor till exempel levererar minst lika bra ljud som vanliga hörlurar.
Varför räknar många bort öronsnäckor när man vill köpa "bra" lurar? Shure-snäckor till exempel levererar minst lika bra ljud som vanliga hörlurar.
Håller med, jag har ett par SHure E2c, och de ger nästan likvärdigt ljud som mina Sennheiser HD-200, det enda är att basen är bättre i HD-200:orna än i E2c:orna
Du har redan länkat till dem ovan. Du gillar iShop va? Du länkar till dem ofta.
Jag har dem själv (Sennheiser PX200) och jag är ingen ljudexpert men jag tycker dem låter bra.
mm skullcandy var jävligt snygga, defenetivt något att fundera på, synd dock att man måste frackta hem de, vet inte riktigt hur man gör Men de lär jag mig nog om de blir dom!
mm skullcandy var jävligt snygga, defenetivt något att fundera på, synd dock att man måste frackta hem de, vet inte riktigt hur man gör Men de lär jag mig nog om de blir dom!
Via CSN kan du beställa skullcandy Crushers för 779:- + frakt om jag minns rätt