Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny version av ipod video??

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-02-07 22:19

Hej! alla fick sin nya coola ipod mini i julklapp i min klass sen köpte jag en bättre och billigare mini vid sportlovet
därför undrar jag om det kommer komma en ny version av video? som är bättre(och förhoppningsvis billigare)

MVH Karl

  • Medlem
  • International user
  • 2006-02-07 22:24

det kommer säkrt en ny version,,, frågan är när... troligtvis inte så sbart och den blir troligen inge billigare

den kommer runt april.

kommer mer troligt vara dyrare

Ursprungligen av sammex:

den kommer runt april.

kommer mer troligt vara dyrare

runt april?

Det som stod på första sidan va riktigt sarkasm.. om du förstod det
1 april ^^

Ursprungligen av patrikbrann:

runt april?

Det som stod på första sidan va riktigt sarkasm.. om du förstod det
1 april ^^

Är det verkligen så? Steve Jobs sa ju att Apple startades den 1:a april så något kommer ju iaf att hända då ..
Eller skojade han...?

  • Oregistrerad
  • 2006-02-09 23:40
Ursprungligen av thecrazy88:

Är det verkligen så? Steve Jobs sa ju att Apple startades den 1:a april så något kommer ju iaf att hända då ..
Eller skojade han...?

Hela Apple är egentligen bara ett stort skämt.
Egentligen så är iPoden gjord av Microsoft.
Tyvärr men så lyder den bittra sanningen:D
*ironi*
/Mvh Jakob

  • Oregistrerad
  • 2006-02-10 08:34
Ursprungligen av patrikbrann:

runt april?

Det som stod på första sidan va riktigt sarkasm.. om du förstod det
1 april ^^

Ditt uppmärksammande av att 1 april nämns är ett helt riktigt iakttagande, MEN, det vore väl lite väl att använda sig av det datumet ca två månader i förväg för ett sånt aprilskämt? Om det nu är så är det enligt mig att lägga ner lite väl mycket energi i ett skämt... Men vore rätt skönt, för jag tycker prototyp-bilden är rätt avskräckande.

Ursprungligen av Fabbe:

Ditt uppmärksammande av att 1 april nämns är ett helt riktigt iakttagande, MEN, det vore väl lite väl att använda sig av det datumet ca två månader i förväg för ett sånt aprilskämt? Om det nu är så är det enligt mig att lägga ner lite väl mycket energi i ett skämt... Men vore rätt skönt, för jag tycker prototyp-bilden är rätt avskräckande.

hehe..
har ingen aning om när det är rimligt att den kommer släppas.. som sagt 1 april låter lite skämt.. men ett tag innan..

Och bilden på den.. :eek: :eek: :eek:

gammle bill äger ju apple i smyg. ett dålt dåtterbolag kan man säga

Äsch, allt är bara rykten som saknar sanning. Om ca ett år får ni se en G6 typ.

men oo ja har nyss fått ne ipod g5 o e fett nöjd o nu ser ja en ny ipod video som kommer släppas..:( ska man gråta o va lessen eller ska man va nöjd över att man kna kolla på video iallafall?:(

1
Bevaka tråden