Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp!! Ipod Video Konstig

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Värnamo
  • 2006-02-09 22:13

hej

snälla kan nån hjälpa mig min Ipod Video är konstig:

1) Den verkar ha hackat upp sig på sammaledig när jag kollar hur mycket ledig utrymme det är på Ipod. där står det 6.9 gb och i Itunes står det 1.5 gb. Jag har försökt att återställa, uddatera den men inget.

2) Filmerna vill inte försvinna från Ipoden heller jag har tagit bort filmerna från Itunes och även från datan men dom vill fortfarande inte bort.

Snälla hjälp mig nån och tack för en bra sida till Ipod kackerlackor

Hej

a. börjar med att ställa in ipoden på manuell synkning mot din dator, så att den inte börjar synka direkt. stoppa sedan in installations cd:n och installera om all mjukvara. gör en resett av ipoden och börja mecka igen.
lycka till

Visar fullt tillgängligt minne trots ljudspår och videos inlagda!

Undrar om någon kan tipsa mig om hur jag ska få min iPod Video att uppdateras så att den visar rätt? I Itunes så visar den att det finns 5.4Gb ledigt. Jag har lagt in 8617 ljudspår och 20 videos samt 17 photos, så det kan stämma. Men på själva Ipodens display under "Settings/About" så står det Capacity 55.6 Gb och available 55.6 Gb.

Jannisbar

• Medlem
  • 2006-02-10 14:05
Ursprungligen av jannisbar:

Undrar om någon kan tipsa mig om hur jag ska få min iPod Video att uppdateras så att den visar rätt? I Itunes så visar den att det finns 5.4Gb ledigt. Jag har lagt in 8617 ljudspår och 20 videos samt 17 photos, så det kan stämma. Men på själva Ipodens display under "Settings/About" så står det Capacity 55.6 Gb och available 55.6 Gb.

Jannisbar

Jag har haft samma problem med min iPod mini, när det var så för mig så räckte det att jag kopplade den till en mac. Jätteskummt men nu efter några uppdateringar så har det löst sig.

1
Bevaka tråden