Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skärmen har låst sig

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Japp, nu har det hänt. Det första felet med min älskade 30GB:are har uppstått. Jag höll på att bläddra fram skivomslaget för en låt jag lyssnade på, missade det första rundan (tryckte lite för snabbt) så jag skulle vara lite tidseffektiv och tryckte typ 4 klick jättesnabbt för att komma till skivomslaget. Resultat: Skiten låser sig! Med andra ord, varje gång jag ska starta en låt så ser jag ingenting förutom en svart ram mot en vit bakgrund (ramen är lika stor som skivomslagsbilden). Alla andra funktioner funkar som vanligt, video, spel, bilder... Det går att bläddra mellan låtar och artister som vanligt om det inte framgick.

Så vad i he***te gör jag nu? Är det formatering som gäller? Det är nästintill inget alternativ, jag har lagt in 20 gig med musik som jag har endast på iPoden. Min dator är en 1.7GHz 80GB:are som är nästan smockfull så jag har inte kunnat ha musiken på datorn (ifall någon undrade). Visst, ladda ner allt igen GÅR säkert, men det kommer ju ta ett jävla tag. Gaaah, varför skulle detta hända?

testa att starta om ipoden: Håll inne "MENU" + "Mittknappen" i 5-10 sekunder

Ursprungligen av allebaggen:

testa att starta om ipoden: Håll inne "MENU" + "Mittknappen" i 5-10 sekunder

TACK! Fan vad glad jag blir, det funkade perfekt! You made my day.

np.. det brukar bli att man måste resatta den ibland.. mina kompisar lyckas göra så som du gjorde ^^

1
Bevaka tråden