Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

sony cybershot DSC p100

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, jag kollade på apples hemsida angående deras kamerakontakt för ipod photo och då såg jag att min kamera Sony Cybershot DSC P100 inte fanns med. Dock finns modellen DSC P73 med, vilket måste vara en tidigare modell. Någon som vet om Sonys senare Cybershots fungerar med kamerakontakten, eller rent utav har testat med en DSC P100.

Vore ju bra att veta innan jag köpter en sådan ;D

tack!
/Fredrik

Det funkar säkert!!

Ursprungligen av arkiku:

Hej, jag kollade på apples hemsida angående deras kamerakontakt för ipod photo och då såg jag att min kamera Sony Cybershot DSC P100 inte fanns med. Dock finns modellen DSC P73 med, vilket måste vara en tidigare modell. Någon som vet om Sonys senare Cybershots fungerar med kamerakontakten, eller rent utav har testat med en DSC P100.

Vore ju bra att veta innan jag köpter en sådan ;D

tack!
/Fredrik

Jag använder min med en Cybershot P9 (som jag antar är äldre än din) och det funkar utan problem. Har svårt att tänka mig att den skulle funka med äldre modeller men inte med nyare.

/Andreas

"Har svårt att tänka mig att den skulle funka med äldre modeller men inte med nyare."

Ja, precis så tänkte jag också. Men man vill ju gärna vara lite extra säker och fråga andra erfarna

tack, nu blir nog en sån.

1
Bevaka tråden