Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

vem har nano 1gb ?

Tråden skapades och har fått 29 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-02-27 18:50

vem har en nano 1 gb , skriv här

Jag får min snart kanske

Beställde min den 22:a, kanske får min om ett år?

Mvh.

Ursprungligen av Massimo:

Beställde min den 22:a, kanske får min om ett år?

Mvh.

Om 1 år? Tråkigt

Ursprungligen av daniels:

Om 1 år? Tråkigt

Hehe, var jag som missat helt att man fick "ocr-numret" i mailet de skickade. Så det blir till att knata till banken i morgon för att betala in mina 1500:-

Hoppas man får den inom nån vecka!

Mvh.

Jag har den. Den har legat oöppnad i ett skåp i en och en halv vecka nu. Nice!!

  • Medlem
  • 2006-02-28 15:40

hihi ? :P

oöpnat ? i ett skåp ? jag lider med ipoder hehe någon annan som har en ? jag får min idag eller imorgon ?

Ursprungligen av martin_stenmark:

Jag har den. Den har legat oöppnad i ett skåp i en och en halv vecka nu. Nice!!

Då har du väl 2 ipod nanos.
I ett skåp?:eek: Vilken tortyr. Jag kan inte klara dagen utan att glo på min nano en liten stund.:) Fast du tittar väl på din gamla istället än så länge.;)

"vem har en nano 1 gb , skriv här"

jag uppfattar inte din förfrågan/önskemål...

Ursprungligen av Se[BBB]e:

"vem har en nano 1 gb , skriv här"

jag uppfattar inte din förfrågan/önskemål...

haha ellerhur!
Orkade inte påpeka topicen när jag såg den, men håller med... liksom.

  • Medlem
  • 2006-02-28 17:44

Håller med Se[BBB]e och daniels, det låter nedlåtande på något sätt. Som om det var dåligt att ha nano 1 GB. Min tolkning är antagligen helt fel men det var den uppfattiningen jag fick när jag såg tråden.

  • Medlem
  • 2006-02-28 18:36
Ursprungligen av Muppo:

Håller med Se[BBB]e och daniels, det låter nedlåtande på något sätt. Som om det var dåligt att ha nano 1 GB. Min tolkning är antagligen helt fel men det var den uppfattiningen jag fick när jag såg tråden.

asså nej jag har en 1 gb ipod nano ? den är inte dålig , jag undrar bara om finns någon här som har 1 gigs version , jag kände mig ensam typ , men nu är det många som har en 1gb

  • Medlem
  • 2006-02-28 18:59
Ursprungligen av Arek:

asså nej jag har en 1 gb ipod nano ? den är inte dålig , jag undrar bara om finns någon här som har 1 gigs version , jag kände mig ensam typ , men nu är det många som har en 1gb

Då var det som jag trodde, att jag tolkade det fel.:)

Ursprungligen av Muppo:

Håller med Se[BBB]e och daniels, det låter nedlåtande på något sätt. Som om det var dåligt att ha nano 1 GB. Min tolkning är antagligen helt fel men det var den uppfattiningen jag fick när jag såg tråden.

så kan man ju tolka det men det gjorde varken jag eller daniels Men det är absolut inte dåligt att ha 1gb nano. Inte ens att ha shuffle (snälla svara inte med "vad menar du med inte ens?"... jag pekar på det faktum att den är billig men ändå bra). De är ipodar allesammans (ipod 1G börjar dock bli lite "dålig":p)

  • Medlem
  • 2006-03-01 16:35
Ursprungligen av Se[BBB]e:

så kan man ju tolka det men det gjorde varken jag eller daniels Men det är absolut inte dåligt att ha 1gb nano. Inte ens att ha shuffle (snälla svara inte med "vad menar du med inte ens?"... jag pekar på det faktum att den är billig men ändå bra). De är ipodar allesammans (ipod 1G börjar dock bli lite "dålig":p)

Oj nä det blev lite fel där ser jag nu, jag menade ju inte att ni också tolkade det så utan jag menade att jag också undrade varför tråden var skapad.
För att klargöra, Det är inte dåligt att ha iPod nano 1GB

  • Medlem
  • 2006-02-28 19:10

men HJÄLP detta gäller annat , jag har tubes men vet ej hur man tar bort den saken där uppe vid lås knappen om ni förstår =

Ursprungligen av Arek:

men HJÄLP detta gäller annat , jag har tubes men vet ej hur man tar bort den saken där uppe vid lås knappen om ni förstår =

Vilken sak?

  • Medlem
  • 2006-03-01 15:26

heh klart 1G har jag faktiskt aldrig sett men det med TUBES asså om man köper en tubes , tar på den på ipod , sen där uppe vid hold knappen måste man tar bort en lite gumi grej ? typ göra en hål det är markerat att man ska göra ett håll där ? men det är ju hur svårt som helts ? :S

  • Medlem
  • 2006-03-02 20:31

nej .. kan ni svara på min fråga : FÖLJANDE IGEN det med TUBES asså om man köper en tubes , tar på den på ipod , sen där uppe vid hold knappen måste man tar bort en lite gumi grej ? typ göra en hål det är markerat att man ska göra ett håll där ? men det är ju hur svårt som helts ? :S

Ursprungligen av Arek:

nej .. kan ni svara på min fråga : FÖLJANDE IGEN det med TUBES asså om man köper en tubes , tar på den på ipod , sen där uppe vid hold knappen måste man tar bort en lite gumi grej ? typ göra en hål det är markerat att man ska göra ett håll där ? men det är ju hur svårt som helts ? :S

Ehh:confused:
Den ska vara där så att hold-knappen ska gå att sköta utan att ta av tuben (skulle vara ganska jobbigt).

Det är meningen att man ska sätta nageln på det som du tror är en markering (där materialet är tunnare), detta gör det mycket lättare att låsa/låsa upp.

Ursprungligen av ekko90:

Ehh:confused:
Den ska vara där så att hold-knappen ska gå att sköta utan att ta av tuben (skulle vara ganska jobbigt).

Det är meningen att man ska sätta nageln på det som du tror är en markering (där materialet är tunnare), detta gör det mycket lättare att låsa/låsa upp.

Exakt, Fast jag drar bara lite på gummin där uppe så sätter den sig i hold.

nä det går att sköta knappen genom fodralet.

Gentligen tycker jag att det är onördigt att köpa en 1gb nano för jag och typ alla har köpt 2 gb eller 4gb nano och får bara 1.8gb och 3.8gb om man köper en 1gb då får man bara endå 800mb.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2006-03-10 06:48

men det är ju samma sak som att man han en annan mp3 med 1gb man får ändå bara ca 995mb

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-03-10 20:30

Får en nästa vecka. Har just sålt min iPod mini, hoppas nu bara att nano fungerar lika bra

amen fan va korkat o sälja minin för en NANO

Ursprungligen av anjuna_beats:

amen fan va korkat o sälja minin för en NANO

Jag gjorde det osså, fast det ångrar jag lite nu.

Även jag har en. Min första iPod ! och jag kan inte leva utan den

  • Medlem
  • 2006-04-16 21:41

iPod_Lover du har aldrig funderat på att slå ihop dina inlägg till ett istället för att skapa 3 separata? Eller gör du såhär för att få fler inlägg?

  • Oregistrerad
  • 2006-04-17 10:03

klart han gör det, han drar ju upp gamla trådar i andra delar i forumet.

1
Bevaka tråden