Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
finns många såna trådar ;P heh men jag tänker göra en , detta gäller alla ipodar , viste direkt inte vad jag skulle lägga upp denna tråden men jaja frågan kommer här ? har ni skydd på ipoden ? varför vet vi redan ,för inte få repor ! men vilka har ni ? jag har tubes , dem är perfekta och det bästa skyddet tycker jag ? , tycker ni samma ?:confused:
Jag har skydd. Eller hade. Sålde den idag och hade jag inte haft det hade jag troligen inte fått så bra betalt som jag fick. Helt repfri under plasten Den fick gå för ljudet är allt annat än toppen i Nanon tyvärr. I övrigt är den kalas men det är ju ljudet man ska leva med.
Pantern, det ska finns updateringar till spec nanon som gör att du kan ha fan så mycket högre volym i alla fall, kan se om jag kan leta fram dte om det finns intresse
Pantern, det ska finns updateringar till spec nanon som gör att du kan ha fan så mycket högre volym i alla fall, kan se om jag kan leta fram dte om det finns intresse
Jag hade det. Gopod heter det. Men högre ljud är inte samma sak som bättre ljud. Framförallt i de lägre registren är den dålig.