Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Laddning => Slutet för min Shuffle.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag har kollat runt på Apples hemsida och kollat här men hittar ingenting som hjälper mig. Problemet började när jag lyssnade på min iPod Shuffle (512mb) och batteriet tog slut, blinkade rött så att säga. Jag tänkte inte mer på det, pluggade in min iPod i datorn och passade på att fylla den med lite ny fräsch musik. Efter några timmar i skulle jag bege mig ut i naturen för en promenad, jag och min kära Shuffle. När jag drog ur den (det stod att man kunde plugga ur den) och satte igång den började den blinka oranget och grönt, då började jag undra vad det var som strulade. Jag satte in den i datorn igen, men nu kunde varken min USB-port eller något annat finna den. Jag vart skräckslagen och undrade vad som hänt med min kära kamrat.

Har nu testat min iPod i tre olika datorer där den funkat tidigare hur fint som helst (firewire, usb 1 och usb 2) men ingenting vill fungera med den.

Är det någon som vet vad jag ska göra? Ska jag returnera den till Apple kanske? Isåfall, någon som vet hur lång tid det tar att få tillbaka den / få en ny?

Tacksam för snabba svar!

• Medlem
  • International user
  • 2006-03-05 09:28

det blev så på min oxo,
jag lämnade in den och fick en ny.

Ursprungligen av troy100:

det blev så på min oxo,
jag lämnade in den och fick en ny.

Samma här..

Har du provar "the Five Rs"?
http://www.apple.com/support/ipodshuffle/

Ursprungligen av petern:

Har du provar "the Five Rs"?
http://www.apple.com/support/ipodshuffle/

Jag har testat det flera gånger tillochmed. Nu när jag sätter in min ipod i datorn så hör man det klassiska windowsljudet att en usbport aktiveras och inaktiveras och håller på så hela tiden. Jag vet inte om min iPods usbkontakt kanske har börjat glappa eller något?

1
Bevaka tråden