Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trött på skiten! (iTunes>Video>iPod)

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-03-07 20:13

Aldrig varit några problem med att lägga över filmer men nu har det också börjat krångla, jag har redan några filmer på iPoden, men jag lyckas inte få dit fler... Först hade jag asmycket problem med att få in videon i mitt iTunes library, jag drog in den men den kom inte dit... efter en timmes kämpande gick det, och nu har jag några filmer i mitt bibliotek som inte går att få över på iPoden. iPoden uppdateras men inte ett skit händer med filmerna, jag har automatisk uppdatering av filmer. Jag provade också med att den bara skulle uppdatera nyligen tillagda och då försvann alla filmerna istället...

innan fick jag också nått skitmeddelande att no device was found eller liknande, och försök igen/avbryt/fortsätt.. så störigt ! Och jag orkar inte installera om skiten för jag har ändrat tags och bilder på flera hundra låtar

rätt filformat?

Ne Det Har Han Inte

Går dom att spela upp direkt i iTunes? Det är iofs. ingen garanti att dom går att spela upp på podden sen, men ändå...

• Medlem
  • 2006-03-08 01:25
Ursprungligen av allebaggen:

Ne Det Har Han Inte

det har jag visst...
jag har använt samma profil för att konvertera dem i videora som jag gjort med mina andra filmer, dem andra har också varit divx. och de kan spelas upp i iTunes, ja... tröttsamt för jag har gjort det förr, exakt likadant... och även om det är fel filformat så kan man oftast lägga över dem, även om dem inte funkar, men det är en annan bulle

• Medlem
  • 2006-03-08 22:14

ååh nu är den helt CP, funkar inte att lägga över musik heller...
när jag tog Uppdatera INTE mina videor automatiskt alternativet så fick jag " Windows - Ingen disk, Dte finns ingen disk i enheten. Sätt i en disk i enhet . " meddelandet då jag försökte uppdatera

1
Bevaka tråden