Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HJÄLP! Megarepa på klickhjulet

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Idag när jag skulle sätta på mitt Microshield på podden så blev den såklart en stor repa tvärs över klickhjulet.
Känns inte alls kul eftersom jag köpte skyddet för att MOTVERKA repor.

Finns det något medel som kan ta bort repor där?

Behöver verkligen hjälp!

En sak till, ska klickhjulet vara lite löst (går att vicka lite i sidled)?

Pust*

Fick tips från iLounge.com att man kan använda ett vitt suddgummi för repor (sådana som uppstår av tex naglar)
FUNKADE PERFEKT!
Så sparade jag ju också in pengar på att köpa ev repborttagare! :rolleyes:

Bra att du hittade svaret och delade med dig av det här - kan vara bra om någon råkar göra något liknande, söker och hittar denna tråd

  • Medlem
  • 2006-03-08 19:44

ang klickhjulet så sitter den lite löst i sidled på de flesta.

Bra plast när man kan SUDDA bort dom hahaha. Vad tänker apple med egentligen? Vad kan det kosta att ha lite hårdare plast för dom? 1 krona extra?

Ursprungligen av Pantern:

Bra plast när man kan SUDDA bort dom hahaha. Vad tänker apple med egentligen? Vad kan det kosta att ha lite hårdare plast för dom? 1 krona extra?

Det hade kostat de en bättre andrahandsmarknad, något som Apple självklart vill förebygga - de vill ju sälja nya produkter, inte titta på medan deras produkter åker runt i massa led.

Ursprungligen av martin_stenmark:

Det hade kostat de en bättre andrahandsmarknad, något som Apple självklart vill förebygga - de vill ju sälja nya produkter, inte titta på medan deras produkter åker runt i massa led.

Jag tror iofs de skulle sålt mer och haft nöjdare kunder vilket ger ett längre sammarbete mellan kund och Apple. Som det är nu kommer många många bli vansinniga och aldrig köpa Apple igen.
Skalet är skit verkligen. Ingen kan komma och påstå annat än att Apple tabbat sig där. Grovt.

  • Medlem
  • 2006-03-09 11:17

ja, tycka vad man vill om kvalitet och finish...
men nog har de lyckats när vi köper och slukar tillbehör som om det vore sista ipoden vid liv vi
hade i våra händer...
Frågan är väl snarare om det är Apple som tillverkar knasigt eller om det vi som
köper de som är megapuckon som går på hypen...

1
Bevaka tråden