Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Diverse frågor

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena jag har kollat runt här på forumet ett tag och nu känner jag att jag behöver få svar på några frågor.

Jag köper om någon vecka en iPod Video 30GB (Svart) i USA. Hur gör man med tullen? Klarar man sig om man lägger förpackningen i bagaget och tar iPoden i fickan?
Sedan har jag funderat på att köpa en XtremeMac SportWrap, eftersom jag tränar ganska mycket. Dem som använt denna produkt får gärna ge sina åsikter. Hur är skakminnet till 30-giggaren? Ligger det på 25 minuter som dem andra gör?

Sedan har jag också tänkt att köpa Artwizz ScratchStopper 5Gför att skydda mot repor och dylikt. Kan ni rekomendera detta eller bör jag köpa IS? Eller behöver man den alls? Klarar man sig från repor om man är försiktig och använder fodralet som följer med?

Vad jag har förstått så ingår inte en vanlig nätladdare utan man måste köpa en separat. Vilken rekomenderar ni?

Tack på förhand.

MVH //Antonee

  • Medlem
  • International user
  • 2006-03-13 21:45

du lär dej ju klara dej genom tullen me iPoden i fickan och kartongen lite snyggt i väskan..
tror inte att de märker något:P eller så siter du i att ta med dej lådan, då lär ju risken va minimal att åka fast,
ja ekomenderar apples egna laddare. det finns en billigare på teknikmagasinet, som ja hade inan ja köpte orginal laddaren, den fungerade inte alltid för mej, laddade bara ibland,,
och du lär kunna träna med den utan att musiken hackar,

  • Medlem
  • 2006-03-13 23:41

Om du skall köpa en s.k. plastfilmsskydd till din ipod kan jag rekommendera www.bestskinsever.com istället, samma sak men den kostar bara 7$ istället för IS som kostar 25$.
Jag fick repor på min ipod video då jag använde originalstrumpan för att jag var tvungen att ta upp den ur den där strumpan varje gång jag skulle byta låt etc. och då blev den repig, fråga mig inte hur men repig blev den. Köpte en bestskin och nu har jag den löst i fickan och den blir inte repigare.

men man får livstidsgaranti hos IS

1
Bevaka tråden