Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Blir inte full

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-03-15 08:45

Hallåj !

När jag "synkar" min ipod mot itunes så flyller han den inte helt utan det är ca 10 gb ledigt... Vad kan det bero på?

Du kanske inte har mer musik än så?

Klicka Bibliotek så står det längst ner hur mycket det är.

  • Medlem
  • 2006-03-15 14:59

hehe, WMP säger att det är mer, men itunes kanske inte har hunnit läsa in allt än bara

En annan lite fråga, vet inte om man skall fråga det här, eller om man skall ta det i en ny tråd, men jag börjar här... Vad är det smidigaste sättet att tanka upp ljudböcker? det är ju inte så skoj att ha dem i "biblioteket" bland musiken, utan skulle vara smidigt om man bara kunnde högerklicka på mappen med boken och skicka det till spelaren...

Skall man sätta nån speciell genger för att ipoden skall tolka dem som kategorin ljudbok? eller går man in via album och lyssnar ?

  • Oregistrerad
  • 2006-03-15 15:50

sök på ljudböcker, då kommer du hitta tråden du söker.
och du kan inte synka din iPod till wmp, blir helt fel musikformat

WMA-filer går att importera med iTunes (Windows).

  • Medlem
  • 2006-03-16 09:16

Menade inte att jag skulle synca den mot wmp, det jag menade var att wmp hittade fler låtar. Men det verkade som att alla låtar inte hade blivit inlagda i biblioteket.

  • Oregistrerad
  • 2006-03-16 15:47

vad är problemet då, det är ju bara att lägga in dom?

  • Medlem
  • 2006-03-22 21:49

min tanke var att han slumpmässigt skall plocka låtar från mitt bibliotek, har ca 35 gb musik där. Så att han fyller den så mkt han kan, jag går ut och lyssnar på lite musik. När jag sedan kommer hem och stoppar in den i datorn så skall han byta ut de låtar som jag lyssnat på mot låtar som jag ännu inte hört.

Nu har däremot problemet blivit det omvända nu får jag meddelande om att allt i biblioteket inte får plats och itunes skapade en ny lista... Kommer han alltid att synca mot den lista nu? kommer låtarna i den att på nått sätt bytas ut? eller komma jag att ha samma låtar i poden hela tiden nu

Gör en ny Smart Spellista som väljer låtar slumpvis från Biblioteket, precis som förut, men sätt begränsning i storlek till <30 Gb

1
Bevaka tråden