Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

SE T610 släpps i maj

Tråden skapades och har fått 43 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-04-08 11:21

Hur är det med kvaliten på bilderna från kameran, antal färger? Det är väl specifierat med VGA kvalitet. Innebär det att man kan få mer än 256 färger?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Olof Forsberg
Hur är det med kvaliten på bilderna från kameran, antal färger? Det är väl specifierat med VGA kvalitet. Innebär det att man kan få mer än 256 färger?

Läs den här tråden.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-04-08 13:35

Info från den tråden om det är fler som undrar. Det nämns inget om antal färger men om man har dragit ned upplösningen borde det bero på att man har fler än 256 färger.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-04-08 20:35

Priserna sjunker mer, 3911.50:- inkl. moms hos Click Ontime.

Citat:

Skrevs ursprungligen av marcus
Priserna sjunker mer, 3911.50:- inkl. moms hos Click Ontime.

Och de sjunker ännu mer... 3874.00 kr inkl moms idag hos samma säljare.

Å ena sidan vill man ju gärna lägga en förhandsbokning så snabbt som möjligt, men å andra sidan väntar man ju gärna ut priserna lite till...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-04-13 01:37

Nu har trenden vänt och priserna stiger! 4095:- hos åteförsäljaren som omnämnts i de senaste inläggen.

Citat:

Skrevs ursprungligen av marcus
Nu har trenden vänt och priserna stiger! 4095:- hos åteförsäljaren som omnämnts i de senaste inläggen.

Det är väl sådant man får räkna med, 1 månad innan släpp i butik. Återförsäljarna har väl inte heller fått några exakta priser från SE. Det är bara att simma lugnt.:D

Letar efter ett headset med FM och fann detta.

Finns det någon som har testat den och vad tycks? Min T600 finns inte med på kompabilitets lista fast man vill ju gärna inte tro på det

HPR-20 är helt ok, ser riktigt trevligt ut. Utomhus så fungerar den bra, innomhus är det lite dålig mottagning. Tyvärr så fungerar den inte med T600.

Man behöver inte tvivla på Apple stöd för T610 i alla fall, med 10.2.6 kom detta:

Address Book now supports the Sony Ericsson T610 phone

Citat:

Skrevs ursprungligen av Adrian B
Man behöver inte tvivla på Apple stöd för T610 i alla fall, med 10.2.6 kom detta:

Address Book now supports the Sony Ericsson T610 phone

10.2.6 ??? Har jag missat något ?

Citat:

Skrevs ursprungligen av adress@mac
10.2.6 ??? Har jag missat något ?

Ja, kolla dagens aktiva så fattar du nog...

Citat:

Skrevs ursprungligen av Adrian B
Ja, kolla dagens aktiva så fattar du nog...

Jag fattar redan ! Har inte kört programuppdateringen sedan 19.00 ikväll......
Nu är allt klart och uppdaterat till 10.2.6;)

  • Oregistrerad
  • 2003-05-07 10:02
Citat:

Skrevs ursprungligen av estenell
Min T600 finns inte med på kompabilitets lista fast man vill ju gärna inte tro på det [/B]

Var inne hos STC och testade detta headset till min T600. Det funkade inte. Inte heller ficklampan och laserpekaren fungerar till t600. Enligt tjejen i affären beror det på att denna lilla telefon inte matar ström till enheterna. Hon sa däremot att på vissa av T600 fungerar det ändå och att man kan kolla det genom att plugga i ficklampe modulen. Om den lyser ska headsetet fungera också.

Johan

Bevaka tråden