köpte en svart, är glad över det
fast om jag kunde välja idag så skulle det bli en vit, det är ju trots allt den klassiska ipod färgen + hört att repor och smuts inte syns lika bra på den.
Jojomen! Den svarta är iofs lika repkänslig som den vita. Men gissa vilken som det syns mest på? Jajamen! Den svarta. Skaffa ett invisible-shield!
Jag satte på det med en glasskiva, tvål och den medföljande sprayen (framsidan). Sanslöst bra!
OK time 2 go ot. !!!
Ta INTE av skyddstapen när du får din iPod!
Ha IS.
Ha en glasskiva.
Ha tvål.
Limma fast IS komponenterna på glasskivan med IS baksida!
Låt torka något dygn.
Var utomhus (eller ännu bättre i Intels dammfria labb)
Ha iPoden på en gummimatta eller fixerad på nått bra sätt
Riv av IS vita pappersskydd, spraya ytan tunnt & fint
Riv av iPodens skyddsfilm.
Sikta genom glaset och kläm till, du har bara 1 chans, don't blow it!
Separera tvål-limmningen
Tryck ut all vätska, använt bästa supersugande hushållspapperet runt skarvarna vid hjul & klick hjul.
Baksidan är ungefär lika, men vätske-pockets är svårare här: Jag är diabetiker så jag använde en nål från mina sprutor för att tömma... Men ni andra (lyckliga icke diabetiker) får jobbet att pressa ut runt hörnen!
Nu är iPod skyddad, snygg OCH mycket skönare att hantera!
Glöm inte: vätska som kommer in i iPoden MÅSTE få TORKA UR 100% !!! MOTSTÅ frestelsen att 'prova' funktionen för tidigt! Nya vätskan i minisprayen leder nästan ingen ström så länge den inte kontamineras. Salt är EXTREMT ledande! Gissa vad handsvett är? NO FINGERS!
Lycka till! Min iPod är nu skyddad, skitsnygg (tummar syns knappt på IS) OCH har ett mycket coolare grapp!