Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vänta eller slå till?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Då min iPod G4 har saggat ihop o inte fungerar längre måste jag såklart ha ett substitut..
iPod Video 30 Gb ska jag köpa, men när?!
Löning imorrn, vilket gör att jag kan slå till direkt o ha en i handen nästa vecka.. Eller borde man vänta till en eventuell uppdatering/prissänkning?
Är ju massa snack om nya modeller till 1a April..

Vad tycker ni?
o sista frågeställningen.. Svart/Vit?!

//Anders

  • Medlem
  • 2006-03-23 11:43

Jag köpte en kavaj en gång och såg några dagar senare att de sänkt den med 50%.
Då gick jag tillbaks, lämnade tillbaks (öppet köp) och jag fick mina pengar.
Sen gick jag och hämtade samma kavaj, i samma storlek och betalade det nya reducerade priset.

Ett tips alltså.

/r

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-03-23 19:17

Bra idé

Ursprungligen av rod:

Jag köpte en kavaj en gång och såg några dagar senare att de sänkt den med 50%.
Då gick jag tillbaks, lämnade tillbaks (öppet köp) och jag fick mina pengar.
Sen gick jag och hämtade samma kavaj, i samma storlek och betalade det nya reducerade priset.

Ett tips alltså.

/r

Hur länge är det öppet köp på en ipod? och då måste den ju vara oanvänd så ser ingen mening med det frågan är inte om det kommer en uppdatering eller en helt ny modell utan när, 1april, 1juni, 1 september...

Den nya som kommer blir förmodligen rätt aningen dyrare, är du beredd att lägga ut mer pengar för att få en bättre skulle iaf jag lätt väntat, G5an kommer att finnas kvar.

Jag köpte min G5a precis efter jul, läste en månad efter om att det snart kanske kulle komma en ny, då blev jag lite sur att jag inte visste de innan. Men sen kommer den också bli dyrare. och 3000:- (30gb) är redan mycket pengar. Jag är inte villig att lägga ut mer än så på en mp3-spelare, så tänkte jag. Jag tror att även om G6an hade funnits då jag köpte min, skulle jag ändå tagit G5an pga priset.
(Hoppas att jag inte får äta upp mina ord nu om G6an blir helt ultimat och inte alls så mycket dyrare)

juste... ta en Vit, ser bättre ut helt enkelt

1
Bevaka tråden