Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipoden är sönder!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

OMG!

Min Ipod är sönder! Den startar den låter den går...Men...Det är inga låtar och när jag kopplar in den i USB kontakten så kommer den i kontakt med datorn med "Ipod control" mappen är sönder! Det står att man ska starta chkdsk jag har gjort det och den gjorde vad den skulle men det fungerade inte. Det blev så efter att ha updaterat den med senaste updaten....Va Fan

SÅ nu får inte min Ipod kontakt med min ipod. SÅ nu sitter jag med en söndrig Ipod!

får den inte kontakt med datorn? blev inte riktigt klok på det där. Ett tips är att inte köra chkdsk och inte låta windows ge förslag...

Men, håll inne menu och mittenknappen, när appleloggan visas håll inne play och mittenknappen. När du kommit in i disk mode, koppla in den och använd ipod updater för att återställa ipoden.

Ursprungligen av Gurkan:

OMG!

Min Ipod är sönder! Den startar den låter den går...Men...Det är inga låtar och när jag kopplar in den i USB kontakten så kommer den i kontakt med datorn med "Ipod control" mappen är sönder! Det står att man ska starta chkdsk jag har gjort det och den gjorde vad den skulle men det fungerade inte. Det blev så efter att ha updaterat den med senaste updaten....Va Fan

SÅ nu får inte min Ipod kontakt med min ipod. SÅ nu sitter jag med en söndrig Ipod!

Jag hade samma problem, ring Apple och skicka tillbaka den för en teknisk kontroll, det fick jag göra, man blir snuvad på gravyren om man har nån men man får en ny iPod

1
Bevaka tråden