Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"TV-Program" kategorin i iTunes?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-03-30 15:28

Jag laddade över en bunt med videos till min iPod här om dagen och satt sedan och ändrade infon i dom till "musikvideo", "film" och till "tv-program". Men den STORA frågan är vart "tv-program" tar vägen när dom har landat i iPoden? Är det någon som vet vad tanken med den kategorin är?

Tack på förhand!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-30 15:33

många som undrat detta förr.

de försvinnner mer eller mindre från iPoden. vet inte varför Apple inte har ordnat detta, men de enda filmerna som verkligen hamnar som "TV-Program" på iPoden är de du laddat ner från iTMS.

så det är bara att ändra tillbax till vanliga filmer igen tyvärr.

  • Medlem
  • 2006-03-30 22:49

Okej! Tack för svaret! Hoppas dock att Apple tar å styr upp det här...

Annars kanske man kan testa det lilla programmet "atomic parsely". Har läst om det men har aldrig själv testat det. Kanske står nåt om det i detta forum förresten....har iallfall för mig att det kan fixa biffen....

  • Oregistrerad
  • 2006-04-02 22:52

Förutom Atomic Parlsey kan man ju använda MrTVPod, sök på forumet så finns det en bra guide... Det fungerar utmärkt med min iPod(v.1.0)...Hoppas det hjälper...eh, dock kommer filmerna att ligga kvar under "Filmer", men det löser man med en spellista...

1
Bevaka tråden