Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte få in låtar/bilder på ipod:en

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-04-02 13:36

Jag kan inte få in nått alls på min ipod! Jag har laddat ner nyaste itunes, och nyaste drivrutinerna för ipoden. Jag använder mig av firewire på en windows dator. När jag öppnar "den här datorn" kan man se att ipoden är ikopplad, men det verkar inte som att itunes hittar den bara.. Inte heller ipod updater hittar den

Nån som vet vad felet kan vara?
Tack

Vad jag förstår måste du använd USB skadd/port, inte firewire för att föra över info till ipoden.

Har man iPod nano eller iPod video är det enbart USB2 som gäller för att ansluta iPoden till datorn.

  • Medlem
  • Lund
  • 2006-04-02 22:19

Jag har nått liknade problem men inte riktigt. Att få låtar och bilder till min ipod funkar men när man ser vad som finns på min ipod är allt grått och man kan inte dra till eller från något på iopden och det finns ett lås längst ner i menyn. ska det vara så eller?

Ursprungligen av what:

Jag har nått liknade problem men inte riktigt. Att få låtar och bilder till min ipod funkar men när man ser vad som finns på min ipod är allt grått och man kan inte dra till eller från något på iopden och det finns ett lås längst ner i menyn. ska det vara så eller?

Ja det ska vara så när man ställt i iTunes för automatisk synkning. Stäng av det i inställningarna och så kan du exakt bestämma vilka låtar som ska finnas på iPoden.

  • Medlem
  • Lund
  • 2006-04-04 09:29

Ah ok.. tack för hjälpen

  • Medlem
  • 2006-04-13 16:54

Vad har man FireWire till?

Någon duktig som vet?:)

1
Bevaka tråden