Well...... som "Ello" sa, resan har redan ägt rum, japp!!
Är dock fortfarande kvar i Holland, och min DJ spelning i Utrecht i lördags gick PERFEKT!!!
Nåja till hörlurarna nu!!
Alltså det enda Original lurarna duger till är att ha på stan och för korta lyssnings tillfällen osv.... annars på ett flyg kan man slänga dem, japp självklart var Koss lurarna bäst ombord på planet... Original lurarna var HEMSKA ombord...
Så istället för att öppna en helt ny Topic om detta så skriver jag min recension här om lurarna,
Till allas vetskap så är min iPod inte Uncappad, utan använder mig endast utav senaste uppdateringen där jag själv väljer min volymgräns, har dock på det högsta.
Efter att planet lyft tog jag fram ipoden, lurarna och skulle påbörja testet
Jag började med original lurarna, jag hade ipoden på halva volymen, hörde inte ett dugg utav min "dunkande" trance musik från ipoden, satte på högsta och då kunde man höra musiken men nej, jag hade ingen lust att bli döv, pga att jag vet hur JÄKLA högt det blir i original lurarna när de är på högsta volym, så det blev till o lägga tillbaka dem i väskan igen....
Satte i Koss lurarna och fy jävlar, trodde jag skulle spränga lurarna när jag hade på högsta volymen
Jag behövde bara ha i halva ljudet och jag fick ut ett GRYMT ljud ur mina hörlurar (KOSS) och jag märkte knappt flygplanest ljudnivå och alla 150 passagerare ombord som faktiskt var rätt högljudda....
Så ska ni ut o flyga, låt original hörlurarna ligga kvar i väskan och ta med ett par BRA in-ear lurar som Koss The Spark tex...
Jag e nöjd..... hoppas jag skrev en finfin recension....
Till er info, jag testade lurarna med 1 trance låt och 1 rocklåt till vardera hörlur
DJ Tiësto - Traffic & Coldplay - Talk i olika volymer...... så testet är rättvist gjort !!