Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Överflyttning av biblioteket!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-04-03 09:16

Jag är ledsen att jag tar upp den här frågan som många säkert tycker är jättetrist (tills de blir drabbade själva...)

Jag har sökt i forumet och försökt väldigt länge nu, men ännu inte hittat någon lösning. Så snälla, Hjälp mig! Jag har inte uppdaterat min iPod på mer än 2 veckor nu så jag börjar bli trött på låtarna...

Det är så att jag bytte dator för några veckor sedan. Jag försökte då att på något sätt få över mitt bibliotek EXAKT som det var på min gamla dator, men det har jag ju insett att det är kanske omöjligt

Nu till frågan:

Hur ska jag flytta över mitt bibliotek och behålla så mycket information som möjligt???

Jag vill ju ha kvar "(antal) spelningar" och betygen. Annars faller hela mitt bibliotek, jag har nämnligen byggt upp det med smarta spellistor... Annars är allt det jag har byggt upp förstört och det tar ju några månader att få ordning på det då!

Om jag bara kopierar över låtarna och lägger till i iTunes så blir ju alla "tillagda" på samma datum!!!

SNÄLLA, hjälp mig! Vad ska jag göra???

/Jeppe (i desperat behov av hjälp)

Kan det här va nåt?
http://tinyurl.com/ed4mv

1
Bevaka tråden