Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa iPod video nu?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ska jag köpa en iPod eller ska jag vänta? Orkar inte vänta längre, nu är 1 april över och det kom ingen ny iPod. Så. ska jag slå till eller är det onödigt OM det nnu skall komma en ny..?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-04-03 17:36

jag tror att det är fritt fram att köpa en G5'a nu. lycka till.

ska beställa den snart
tycker ni att jag ska beställa en Apple iPod USB Power Adapter också? Är det bra? Ni som har en har ni använt den? det är ju alltid bra om man ska resa bort... :/

  • Medlem
  • 2006-04-04 01:00
Ursprungligen av dootevall:

tycker ni att jag ska beställa en Apple iPod USB Power Adapter också? Är det bra? Ni som har en har ni använt den? det är ju alltid bra om man ska resa bort... :/

Bra och bra... den gör vad det är tänkt, ladda ipod...
Vet du med dig att du ska resa bort typ i sommar kan det vara värt att köpa en sån.

Jag köpte med det samtidigt som iPod och jag har just använt den endast när jag rest bort...
En sån här pryl är en sån som man saknar när man inte har det, men känns rätt så överflödig
ibland (speciellt eftersom det köps separat)... det finns ju datorer lite varstans och usbsladden
kan man ju ha i fickan när man anar att man kommer att behöva ladda ipod på jobbet/skolan.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-04-03 18:26

eller så köper du piratkopian på teknikmagasinet för halva piset

  • Medlem
  • 2006-04-03 20:57
Ursprungligen av Stenelo:

eller så köper du piratkopian på teknikmagasinet för halva piset

Som jag har hört av flera personer att den kan krångla, att den inte laddar podden. Sen har jag för mig att den inte laddar iPoden när man lyssnar på musik med den.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-04-03 21:29
Ursprungligen av Muppo:

Som jag har hört av flera personer att den kan krångla, att den inte laddar podden. Sen har jag för mig att den inte laddar iPoden när man lyssnar på musik med den.

skulle inte förvåna mig det är ju trots allt teknikmagasinet. men min polare köpte en och den laddar hans nano i alla fall. sen om man kan spela musik samtidigt vet jag inte.

  • Medlem
  • Robertsfors
  • 2006-04-08 20:08
Ursprungligen av Muppo:

Som jag har hört av flera personer att den kan krångla, att den inte laddar podden. Sen har jag för mig att den inte laddar iPoden när man lyssnar på musik med den.

För mig har den fungerat klockrent, den har räddat mitt liv till och med

Köp den som finns på istuff... en "piratladdare" men den fungerar klockrent!
Jag vet.. har den själv! ^^

föklara lite mer i detalj, det där med rädda liv

1
Bevaka tråden