Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sälja min itrip

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
jag har en Griffin itrip mini som jag vill bli av med då den inte behövs längre, men det är bara ett problem, det går ju inte att sälja den någonstanns, varken på tradera, blocket eller här på ipod.se.
Någon som vet vart jag kan lägga ut den??
tacksam för svar // Carl

• Medlem
  • 2006-04-10 00:33

varför inte? men seriöst, vart kan jag hitta köpare?
fanns ju inte någon vidar bra svar i länken

Ursprungligen av carl_beckman:

varför inte? men seriöst, vart kan jag hitta köpare?
fanns ju inte någon vidar bra svar i länken

Googla!!!!!!!!!! Gjorde det nyss, fick många träffar på olika sajter. vet inte om man får länka? ngn som vet?
aja, i alla fall. googla! skickar ett pm..

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-04-11 08:57

Jag har rensat lite inlägg som uppenbart uppmuntrar till iTrip-handel här på forumet. Håll er till reglerna, försäljning av iTrip är inte tillåtet på iPod.se.

Ursprungligen av Spyder:

Jag har rensat lite inlägg som uppenbart uppmuntrar till iTrip-handel här på forumet. Håll er till reglerna, försäljning av iTrip är inte tillåtet på iPod.se.

ROGER , men jag förstår inte varför denna hysteri om itrip, det kommer ju bli lagligt med dem, det är inte olagligt att inneha dem, bara använda...
1 september blir de lagliga...

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-05-08 08:37

Jag vet, och kan hålla med dig i sak, men det är ett ställningstagande som iPod.se har tagit. När (om) det blir lagligt kommer vi naturligtvis att ändra på reglerna.

Observera att det är bara CE-märkta fm-sändare som kommer att bli lagliga. Äldre iTrips etc kommer fortfarande att vara olagliga att använda på grund av att de saknar CE-märkning.

1
Bevaka tråden