Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej! Jag köpte en iPod nano och fick hem den igår. När jag öpnade paketet så fanns det ingen bruksanvisnig eller någonting:confused: så jag blev smått förvirrad och Ipoden var på och sa att jag skulle välja spårk så jag valde engelska men jag såg att batteriet nästan var slut :eek: så efter en stunds fundering kom jag på att jag kunde ladda den genom datan. Men nu står den bara "do not disconnect" och det har gjort det i flera timmar plus natten. :madJag har hört andra snacka om någon skiva som man skule ha och instalera med men den har jag inte sett röken av!Jag hoppas att nån godhjärtad person kan hjälpa mig innan jan smäller av!
Du ska INTE bara rycka ur sladden om iPoden säger "Do not disconnect", det kan skada databasen på iPoden. Använd istället funktionen Koppla från (bredvid klockan om du kör Windows).
Du borde ha fått med en cd-skiva iaf, på den finns bl.a. iTunes och en enkel manual.