Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp Mig

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hjälp mig att få tillbaks förstroendet för Ipod
Jag fick min förra veckan , har redan retunerat den och väntar på min nya...Vita 4g.
Vad som hände...slutade fungera , gick inte uppgradera och tillslut apple logan och en adress till supporten i dispalyen...

gorde du någon felsökning alls?
följer din dator minimi kraven?

samma sak för mig

MItt elände började med att min dator havererade, installerade om i-pod och itunes. Itnues började snacka om att ipoden hade ett annat program som standard eller något liknande. Kunde ändå lägga in några låtar innan den började snacka om att den inte kunde skriva till skivan"Tobbes ipod". Så jag laddar ner en update. Försöker installera den. Då hänger den sig. Och nu när jag startar updaten hänger sig programmet direkt. Jag kan inte heller mata ut skivan i "den här datorn". Jag vet inte vad jag ska göra, kan ju varken återställa eller uppdatera den.? Hjälp snälla, den är ju inte ens en månad gammal.

  • Oregistrerad
  • 2006-04-21 00:40

Later som allmanna windows bekymmer.

Prova pa en annan dator om det funkar. Gor det det(vilket jag gissar att det gor), sa folj diverse anvisningar om hur man avinstallerar itunes och ipod updater

1
Bevaka tråden