Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ipod mini som bara lägger av och inte går att starta?! :S

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag laddade min ipod mini inatt och lyssade inte på den förräns vid ett. lyssnade då i ca en kvart o pausade sedan den, i det läget var den i typ två, tre minuter. den stängdes då av helt.. sen skulle jaglyssna igen och jag försökte sätta på den men det gick inte alls!? jag satte den på hold och drog den sedan tillbaka, inget hände. tryckte in play, inget hände. drog ur hörlurarna o satte in igen (den brukar ju aktiveras av det) och jag frösökte allt, meninget hände!? och batteriet kan inte vara slut i och med att jag inte haft på den.. och även om batteriet är slut skall där komma upp en symbol som visar detta.. men nu är det ju inte så.

jag blir galen, what to do!? och garantin gick ut i nov, tänk om jag behöver en ny eller få den lagad (uppenbarligen..)? då ska jag väl inte behöva betala nånting i och med att jag inte förstört nåt, den bara la av av sig själv? fan, jag blir så less! HJÄLP!

  • Medlem
  • 2006-04-20 15:48

Har du testat att göra en sk. "soft reset"?
Håll inne menu+select(mittenknappen) i 6-10 sekunder.

nej det har jag inte, men den fungerade efter en dag igen. himla skumt. :S men vad innebär soft reset, kommer inställningar försvinna och så då eller? tack så mkt!

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-04-24 09:55

En soft reset är som att boota om datorn, dvs inget försvinner eller ändras.

1
Bevaka tråden