Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Garantifråga, hur vet man att den täcks av garantin?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-04-22 13:39

Halloj,

Min ipods scrollljud är lite stört. Det är svårt att "pricka" rätt rad när man bläddrar. Först trodde jag att hade stora tummar eller hade fel teknik eller nått, och har lärt mig att acceptera att det väljs fel ibland(eller egentligen varannan gång). Men när en kompis som har en ipod skulle navigera runt på min ipod märkte vi att det är min ipod det är fel på(och inte mig för en gång skull ).

Min fråga är: Täcks detta av garantin?
Jag läste runt på apple.com och vad jag förstod så får jag betala en serviceavgift om det inte täcks av garantin?

Vad tror ni? Nån som har liknande erfarenheter?

ring

ring till ipods service center eller va de heter å fråga om de går på garantin

Här skickar du efter service av iPod
http://depot.info.apple.com/ipod/ind...alNumber=#form

Du kan ringa dem på något av dessa nummer
0200 810 386
0771 199 519 (gratis i 90 dagar från att du köpt din iPod)

Lycka till!

  • Medlem
  • 2006-05-10 21:09

Jag hade beställt en Decalgirl (<-skumt namn?), när jag satte på den på scrollhljulet så försvann problemet..

Kan f ö säga att decalgirl är så där, täcker inte hela fram och baksidan, typ en, två milimeter för smal och bredd... :-/
Borde egentligen göra ett nytt topic om det, för jag visste inte om det innan jag köpte den och hade sökt rätt friskt innan.. Så ett litet varnigens finger för decalgirl.. :-/

1
Bevaka tråden