Hej!

Har ett läderfodral till iPod video som jag tänkte sälja. Fodralet är verkligen riktigt bra, i särklass det bästa jag sett, men eftersom jag behöver pengar så är jag tvungen att sälja det!

Färgen är svart, men med bruna detaljer. Riktigt snyggt!:)

Det skyddar iPoden mot damm och smuts till 100% och är gjord av lyxigt läder.
Det har avtagsbart bältesclip som även är roterbart 360 grader.
Det öppnas och stängs med små magneter vilket gör det mycket smidigare att använda.
Man har åtkomst till alla funktioner, lock-funktionen, dock-uttaget, hörlursingången och klickljulet.:cool:
Elastiska band finns vid sidorna så iPoden sitter perfekt, jag har testat fodralet med 30 gb-modellen, men det ska även funka med 60-gb.

Det är köpt för 1100 kr, men jag kan sälja för ca 600-700 kr, vilket känns rimligt när ett läderfodral (helt utan funktioner) kostar 995 på Apple-store.

Sänkt till 350!
Snabb affär! - Först till kvarn!
Tycker du det är för mkt så tveka inte att pruta, jag är inte omöjlig!

Fodralet är i absolut nyskick, helt oanvänt!:)

Betalningen kan antingen ske kontant vid träff i centrala Göteborg eller så kan du helt enkelt sätta in pengar på mitt konto/skicka pengar i kuvert så skickar jag fodralet med posten.

Vill du ha ett perfekt och stilfullt skydd till din iPod så är detta något för dig!:D

Du kan skicka ett PM, skriva i tråden, maila mig eller "adda" mig på MSN för mer fakta o bilder eller för att köpa fodralet; filipfille@hotmail.com

(ber om ursäkt för de dåliga bilderna, men de är ju bättre är ingenting!;) )

Först till kvarn...:D