Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är det så?

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-04-26 16:24

Jag ska kpa en ipod video det har jag velat länge. Jag kollar den här sidan ofta för att få tips och sådant så jag vet hur jag gör tills jag har en. Men så märkte jag att nästan alla inlägg har något att göra med att de inte funkar eller något annat klagomål. Men jag vill fortfarande ha en ipod video för jag har bestämt mig för de men man blir ju lite osäker när man läser alla inlägg.
eller vad tycker ni?

Folk med fungerande poddar besöker garanterat det här forumet men kanske inte postar i lika hög grad som dom som har problem. Lite missvisand att gå efter inläggen mao.
Köp du en 5G, Apple har inte sålt 50 milj. poddar för att dom är skit. Men köp AppleCare till, det är trots allt en rätt dyrbar pryl.

Sen så är ju många (de flesta?) av de problem som det snackas om mjukvarufel, det vill säga kan allt som oftast lösas med en återställning av iPoden genom datorn. Har själv en svart G5, har inte krånglat något alls.

Jag har själv en G5, som jag har haft sedan oktober 2005 och fortfarande har jag inte stött på något problem med den.
mitt råd är att köpa den.

samma här, köpte en begagnad 60gb video... inte ett enda problem, använder man lite sunt förnuft och en liiiten skvätt över basic datorkunskap så skall det inte vara några som helst problem.

  • Oregistrerad
  • 2006-04-26 20:50

Inga problem med min G5 heller, det som strulat har varit tillbehören, men inga stora saker! Köp rekommenderas, den är inte ens dyr om man tänker efter, min gamla MD kostade lika mycket för sex år sedan, och då följde det med en! MD-skiva... Nu har jag 4000 låtar med mig, och fortfarande nästan 10 gig ledigt...

  • Medlem
  • 2006-04-27 22:40

inte nåra problem med min heller :/ asbra funkar min G5 :_D den är bra, plus lite status

Äger två stycken 60GB och har inga problem med dem.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-04-28 16:46

varför två?

Ursprungligen av troy100:

varför två?

En till mig och en till tjejen....har lagt hela skivsamlingen på iPoden och slängt ut alla Cd-skivor.
Sen reser jag en del så hon måste ha en hemma för att kunna lyssna på musik när jag är borta
(Värsta i-landsproblemet )
Köpte dem i USA och HongKong, dvs ca 3000kr/st (båda 5G Video)

Han kanske har en iPod 5g 60GB och en iPod 4g 60G

  • Medlem
  • 2006-04-28 19:27

Äger 40Gb photo & 60Gb video, inga problem förutom
att jag stör mig på att man inte ser artist och spår i låtlistor. (bara spår)

vad är AppleCare??

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-04-29 17:19
Ursprungligen av mofaza:

vad är AppleCare??

Förlängd garanti och support. Två år.

http://www.apple.com/se/support/products/applecareipod.html

Är också mycket nöjd med min 60Gb.

1
Bevaka tråden