Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad följer egentligen med till Nanon?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-05-01 15:21

Nar jag kopte min Nano 2Gb sa foljde sjalvklart alla delar med och sa. Dessutom lag det tva stycken Apple-klistermarken som verkar vara till for att satta i bilrutan i paketet.

Nar min tjej fick sin Nano 4Gb for en vecka sen fanns det inga klistermarken i paketet, men en svart liten pase att stoppa ner Nanon i.

Nu till min fraga: Tror ni att det finns nagot sambande mellan modell och liten "extragrej"? Eller ar det slumpmassigt som i flingpaket? Vad fick ni med nar ni kopte iPoden?

Det kanske ar en DaVinci/Aplle-kod som maste knackas om varlden inte ska ga under! :eek:

Om nagon undrar vafor jag startar sa har faniga diskussioner sa ar det enkla svaret att jag ar tvungen att vara pa jobbet idag och inte har sa mycket att gora....

• Medlem
  • 2006-05-01 15:48
Ursprungligen av Rundberg:

Nar jag kopte min Nano 2Gb sa foljde sjalvklart alla delar med och sa. Dessutom lag det tva stycken Apple-klistermarken som verkar vara till for att satta i bilrutan i paketet.

Nar min tjej fick sin Nano 4Gb for en vecka sen fanns det inga klistermarken i paketet, men en svart liten pase att stoppa ner Nanon i.

Nu till min fraga: Tror ni att det finns nagot sambande mellan modell och liten "extragrej"? Eller ar det slumpmassigt som i flingpaket? Vad fick ni med nar ni kopte iPoden?

Det kanske ar en DaVinci/Aplle-kod som maste knackas om varlden inte ska ga under! :eek:

Om nagon undrar vafor jag startar sa har faniga diskussioner sa ar det enkla svaret att jag ar tvungen att vara pa jobbet idag och inte har sa mycket att gora....

Jag köpte en Nano 1GiB och fick då med hörlurar, usb, cd-skiva, svart liten påse etc och två st klistermärken......

Ska sätta dom på min "Wannabe" iBook (Fujitsu-simens Laptop)

• Medlem
  • 2006-05-01 15:52

Svart liten påse att stoppa ner nanon i?! Sån vill jag också ha Sen fick jag inga klistermärken heller till nanon, fick dock 2 st till shufflen.

När jag fyllde år då fick jag en nano i föddelsedagspresent men fick själv nano den 2decmber då fick jag med nano, ett fodral,hörlurar,två klistermärken,en cd,en sak till en dockstation.

Ursprungligen av Alleman:

När jag fyllde år då fick jag en nano i föddelsedagspresent men fick själv nano den 2decmber då fick jag med nano, ett fodral,hörlurar,två klistermärken,en cd,en sak till en dockstation.

Det var det jag fick med min med.

• Oregistrerad
  • 2006-05-01 16:00

Oj...... fodral OCH klisterlappar! Det maste ses som nan form av jackpot!

• Medlem
  • 2006-05-01 16:57

Eller.... Jag har visst ett fodral, men inte ett svart.

hur lunde ni få ett fodral i svart???

• Oregistrerad
  • 2006-05-01 21:42

Det lag i paketet...

Men det ar inte sarskilt praktiskt, eftersom man maste pillra fram iPoden varje gang man vill gora nagot.

Alleman - Vad har du for farg pa ditt fodral?

Jag skulle gissa på han har ett gråt precis som jag.

ska köpa min imorgon, i en "fysisk" butik:eek:

hoppas på att jag får ett laxrosa fodral

• Oregistrerad
  • 2006-05-01 23:13

Jag haller tummarna for dig!

Om du inte far ett laxrosa fodral, sa finns alltid Nanotubes i en (ganska) laxrosa kulor....

Men vad i helvete? Vem i hela världen hetsar upp sig över om man fick klistermärken eller ej? Senast jag tyckte klistermärken var fräsigt var i andra klass! Ni kan få köpa mina märken för en stock snus!

1
Bevaka tråden