Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ärvde min kusins iPod eftersom att hon tröttnat på den efter att ha haft den sedan december men inte fått över några låtar.
iTunes visar att den har låtar men det går inte att spela något på den. Jag har noll koll på shuffle, tom iTunes ser annorlunda ut när den är inkopplad...

Någon som skulle kunna förklara hur fan man får över nått till den? Jag får ju över låtar till min Mini så jag vet ju hur iTunes fungerar...

På vilket sätt ser iTunes annorlunda ut?

Och för att få över låtar, det är precis som med din mini, dra över från Biblioteket till shufflen.

(tack för snabbt svar!)

Jag har dragit över låtarna, och det står att det finns låtar på den, men jag har inte lyckats med att spela upp något.

Ah, jag vet inte.. Hon har kvar instruktionerna så jag kan inte läsa dem. Jag ska nog ta och ringa apple i morgon.

Har hittat numret dit (efter lite letande, det va inte det lättaste att hitta...) men inga öppettider. Någon som vet? Supporten alltså.

• Oregistrerad
  • 2006-05-24 00:09

Du ser inte vad som finns pa ipoden med shufflen i itunes, utan vad som ska overforas dit.

Har du provat att aterstalla den?

du kan rina apple, men det kostar pengar om du ar utanfor dom 90 dagarna
opettider, 8.00-19.45

Ok, nej jag har inte återställt den, bara uppdaterat den.

Det verkar vara nått skumt med den för vår stationära dator känner inte av den, bara vår bärbara..

Återställde den, och JA, det funkade!!! Tack, tack, tack för hjälpen!

1
Bevaka tråden