Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jävligt irriterande problem

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Okej, har nu haft min ipod i sex dagar, och redan fåt problem. Igår pluggade in ipoden till datorn strax innan jag gick och la mig. När jag vaknade upp var alla låtarna till ipoden borta i iTunes. "Fan i helvete" tänkte jag och kom ihåg om att jag läst om en person med samma problem. Till sist hittade jag en lösning, och jag kopierade över all musik till datorn samt körde en restore. Sedan la jag tillbaka all musik igen.
Nu, alldeles nyss fick jag samma problem igen, så jag försökte starta en restore. Problemet var bara att den nu sa att ipoden in stöddes av programmet.
För några dagar sedan satte jag på ett invisible shield.(läs mer om det i den officiella test-tråden). Kan det ha runnit in vatten i ipoden? Vad ska jag göra?
Har även haft problem med att ipoden kopplar ur sig själv några sekunder och sedan kopplas tillbaka in.
EDIT: Det verkar som om jag nu kan göra en återställning trots allt. Återkommer.

Uppdatering: Återställningen gick fint, och nu la jag in vad jag trodde var all musik jag hade. Det var fel, endast hälften var det. Jippi, 5 gigabyte musik åt helvete. Fan vad trevligt.

Vadå 5 gigabyte musik åt helvete? Försvann allt från datorn samtidigt som från iPoden?

Jag har ingen aning om var musiken tog vägen, det verkar som om den försvann vid senaste uppladdningen på ipoden. Synd, efterssom vissa av de låtarna jag hade inte går att få tag i längre. Varken på internet eller i affär. Kan det vara något hårddiskfel som gör att ipoden muppar sig?

1
Bevaka tråden