Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söker tillbehör...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag har en ipod 60gb Video.
Jag är så nöjd med den att jag gärna vill slänga ut min gamla stereo och ersätta den med några snygga högtalare som endast kan spela upp musiken från min ipod.
Någon som kan tipsa om något lämpligt?

Det jag vill ha är högtalare med bra ljud men inte för dyrt. Inga extrema apple tillbehör för massa pengar bara för de är super designade. Jag är inte så jätte krävande vad gäller ljudet jag vill bara kunna minska utrymmet där stereon står och ha högtalare och någon form av docka/sladd som jag kan koppla min ipod till och på det viset spela upp all min musik. Använder inte mina cd-skivor längre då dom finns i min Ipod.

Tacksam för hjälp!

EDIT: Det finns ju många högtalare som är till för att använda när man reser och är små och ganska billiga. Men har dessa tillräcklig effekt för att man ska bli nöjd i hemmet?

Har du kollat högtalarna som finns på Apple Store, eller kanske dom som Logitech har på sin hemsida.

Behedwin, you should find this link useful:

http://ipastudio.com/photopost/showgallery.php?cat=845

There are links to the manufacturers under each image.

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2006-06-01 22:37
Ursprungligen av behedwin:

Hej!

Jag har en ipod 60gb Video.
Jag är så nöjd med den att jag gärna vill slänga ut min gamla stereo och ersätta den med några snygga högtalare som endast kan spela upp musiken från min ipod.
Någon som kan tipsa om något lämpligt?

Det jag vill ha är högtalare med bra ljud men inte för dyrt. Inga extrema apple tillbehör för massa pengar bara för de är super designade. Jag är inte så jätte krävande vad gäller ljudet jag vill bara kunna minska utrymmet där stereon står och ha högtalare och någon form av docka/sladd som jag kan koppla min ipod till och på det viset spela upp all min musik. Använder inte mina cd-skivor längre då dom finns i min Ipod.

Tacksam för hjälp!

EDIT: Det finns ju många högtalare som är till för att använda när man reser och är små och ganska billiga. Men har dessa tillräcklig effekt för att man ska bli nöjd i hemmet?

http://www.ishop.nu där finns allt du behöver!

1
Bevaka tråden