Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rengöring/Repor

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag har en iPod video som jag ägt i någon månad och trots att jag använder ett silikonfodral blir det fula fläckar/märken på iPoden, är det någon som vet hur man på bästa och enklaste sätt rengör sin iPod, utan risk att förstöra den på något sätt.

Jag funderar på att köpa ett iGlaze, men har läst att klickhjulet inte fungerar optimalt då, har jag rätt? Är det värt att köpa?

Köp ett bestskinsever då. Hur bra som helst, grymt tunt (0,2mm!!) och kostar i stort sett inget (ca10$=70-80kr). Enda nackdelen är ju att det känns lite grand att det sitter ett skydd på. Men bara lite, lite. Dessutom om man köper det skydd med 3 delar på framsidan(3-piece-front) så kan man låta bli att sätta på den del som täcker klichjulet (och även mittenknappen). Du får då optimal funktionalitet (som du skrev) och dessutom så syns inga repor på klickhjulet.
Bestskinsever rekommenderas starkt!

det syns visst om det finns repor på klickhjulet specielt om diin ipod e svat

Var kan man få tag på ett sådant skydd osm du beskriver? bestskinsever.

Ursäkta, har ''bara'' en vit iPod så...

Detta utmärkta skydd (eller plastfilm) finns att köpa på www.bestskinsever.com.
Sedan e det bara o välja iPod Video G5, vilken modell (30gb eller 60gb) o sedan e det bara o beställa (tryck på Add to shopping cart o sedan på View Cart) (Cart=Kundvagn/Shoppingvagn) Något man kanske borde nämna e att du beställer från USA. Så frakten kostar ca 2,5$ o själva skyddet kostar 6,99$ (om man väljer ...Total Body Skin, vilket man bör göra).

Lycka till!

1
Bevaka tråden