Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fel på spellistan "högsta betyg"

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min ipod 30GB har nyligen börjat bete sig märkligt. Jag använder ofta spellistan "Högsta betyg", men nu tar den bort de jag senast satt betyg på så fort jag kopplar in ipoden till datorn för laddning! Detta utan att jag ens startar itunes eller någonting! Den tar inte bort alla låtar på listan utan bara de som jag nyligen lagt till, alla de gamla finns med!

Går jag "manuellt" in och kollar på låtarna så är ändå betygsättningen kvar på dem! Hur gör jag för att ordna detta, har provat att uppdatera firmware utan resultat?

Sedan undrar jag även om det går att sortera om ordningen på låtarna i "högsta betyg", de ligger ju i den ordningen de lagts in men jag vill ha dem i bokstavsordning?

  • Medlem
  • 2006-06-19 19:47

För att sortera låtarna kan du i alla fall först trycka på "namn" ovanför låtarna. Då sorteras de i bokstavsordning, sedan ska det finnas typ en knapp "använd denna ordning i spellistan" eller nåt skit någonstans. Om du högerklickar på spellistan kanske?

Ursprungligen av Xelo:

För att sortera låtarna kan du i alla fall först trycka på "namn" ovanför låtarna. Då sorteras de i bokstavsordning, sedan ska det finnas typ en knapp "använd denna ordning i spellistan" eller nåt skit någonstans. Om du högerklickar på spellistan kanske?

Hittar ingen knapp där det står "använd denna ordning i spellistan"?

Provade att köra restore och lägga in alla mina låtar igen men nu syns ingen smart spellista överhuvudtaget, det är bara on the go som visas! Det går att sätta betyg på låtarna men inget mer händer!

Vore bra om någon kunde hjälpa mig med detta för det är den spellistan jag använder mest!

1
Bevaka tråden