Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes problem, Alternativ?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena, har länge haft ett fel som gör att jag inte kan installera iTunes, får bara ett medeleande -1603 som säger att jag inte har fullständig admin access eller något sånt.
Hittils har jag itne kunnat lösa detta problem och har varit tvungen att skicka över låtar till en annan dator men den datorn har nu gått sönder så jag undrar:

1. Finns det nån lösning på problemet?

2. Om inte, fnins det något alternativ till iTunes att få ner låtarna i min ipod (iPod Mini) ?

Oerhört tacksam för svar och hjälp!

Finns en massa sådana hör trådar, men du kan kanske testa med EphPod - iPod for Windows (and Linux) :: HOME för att föra över låtarna med?
Har aldrig använt det själv, men det är gratis och vad jag kan minnas så har det sagts att det är bra

Winamp

Problemet verkar ju vara att den användaren du har på datorn inte får installera program, alltså lär du få problem med de flesta alternativ också, i alla fall de som installeras. Vore jag som dig skulle jag hitta nån som är duktig på datorer som kan hjälpa dig fixa en användare som kan installera.

Annars är yamipod.com :: INDEX :: ett alternativ, den behöver nämligen inte installeras men har å andras sidan inte samma funktionalitet.

Har bara en användare, det som e grejjen och alla andra program funkar ifn ifnt o installera har aldrig hänt de här förut bara med iTunes

Personligen går jag på Jonte71a:s linje.

Har alltid vurmat för winamp, och nu när de har ett bra stöd så använd det..

Kan man lägga in låtar i iPoden med Winamp ? o.O

1
Bevaka tråden