Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Startar om hela tiden

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har problem med att Ipoden startar om hela tiden (gör en egen reset). Skärmen blir svart och äpplesymbolen kommer och det tar ca 10 sekunder innan menyerna kommer tillbaka.

Så fort jag sett klart på en video så startar den om (räknaren har gått till 00:00 och huvudmenyn bör återkomma) . Skiftar jag från video till musik (från video direkt till blanda spår) startar den om. Även när jag ska skifta video startar den om ibland.:confused:

Den är ibland seg att komma igång och då krävs det att jag gör en reset för att den ska komma igång över huvud taget.

Den fungerar utmärkt när jag väl använder den. Det är bara just när menyerna bör återvända alt när man skiftar funktion som den startar om.

Jag har försökt göra en återställning med uppdateringshanteraren utan annat resultat. Det som återstår är att göra en riktig formatering av disken men det känns lite dumt att göra det...

Någon som har bättre förslag?

Får bita i det sura äpplet annars och ringa supporten...

Som du säger har du testat det mesta, mitt råd är en formatering (bör egentligen inte lösa flet anser jag, då det verkar vara fel på mjukvaran), och vidare åtgärd är att kontakta supporten och få den bytt/lagad.

Tråkigt att du har problemas med vad som annars är en mycket trevlig maskin

1
Bevaka tråden