Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Går det få ut köpta låtar från Itunes till annan spelare?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-07-20 03:40

Hej.

Jag köpte några låtar på itunes och nu undrar jag om det finns något sätt att få ut dem från itunes in till Windows Media Player. Alltså det jag vill göra är att hitta låt-filerna på min dator och sedan spela upp dem i WMP. Går detta fixa på något sätt? Jag vet att Apple har satt nått skit på alla sina låtar så de är låsta till Itunes men går att komma runt detta? Nånn hackare som kan kanske:p ?

Hade gött...

ga in pa itunes och hoger klicka pa laten och valj "visa info" elr vad det star overs.

sedan ska det oppnas en ny ruta med flickar hogst upp valj den langst till vanster.

langt ner pa rutan star det var laten ar.

varsa god(ar i usa dom har inte aao pa tangent borden har

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-07-21 12:02

Jag tror inte WMP klarar skyddade aac-filer utan vidare, eller har jag fel? Ett sätt att gå runt det är förstås att bränna ner låtarna på en skiva och sedan läsa in dem som vanliga mp3:or på datorn.

Och det här handlar inte om "nåt skit" som Apple satt på sina låtar, så gott som alla låtar man köper på nätet är ju skyddade. Däremot har ju Apple valt att använda sitt eget format aac på låtarna.

Du kan inte spela aac-filer i WMP, nej. Inte heller har nån hittat nån crack för det. Och omvänt, du kan inte spela skyddade WMA-filer i iTunes/iPod heller, så det är samma sak där.

Men, du kan ju alltid bränna en musik-CD av din köpta musik och sen rippa den så har du i mp3/m4a-form sen. Och lite sämre kvalitet förståss...

1
Bevaka tråden