Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

2itunes fråga

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej jag läst igenom några andra trådar om att ha 2 itunes och har fattat hur det fungerar förutom en sak...Jag ska på semester på söndag(svarar helst innan söndag ) och tänkte ta me itunes cdn för att installera där...men jag är rädd om jag kopplar in ipoden o installerar itunes på nytt där så kommer alla mina låtar försvinna pga av att den är automatiskt inställd...Här i sverige har jag den inställd på manuellt....hur undviker jag att låtarna raderas på nya itunes

Hoppas jag har förklarat det bra...tack i förhand

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-08-02 19:28

Du ändrar i det iTunes som du använder idag för att hantera iPoden. Koppla in iPoden och gå in under Alternativ > Inställningar (eller liknande) och under iPod-fliken väljer du "Hantera spår och spellistor manuellt."

Eftersom inställningen ligger i iPoden så kommer "det andra" iTunes att känna av det och inte försöka uppdatera din iPod.

Dessutom tror jag att första gången du pluggar in iPoden i den nya datorn, så frågar iTunes vilken inställning du vill använda. Du bör inte lägga för stor vikt vid mitt ord dock, i och med att jag inte köpt min iPod än, utan bara läst manualen på internet och tyckte mig läsa det...

1
Bevaka tråden