Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

min iPod är inte frisk! snälla hjälp (väldigt irriterande)

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu har jag formaterat min iPod, och uppdaterat programvaran men det är fortfarande samma fel. När jag drar in t.ex. en grupp (D12) och ett album (D12's album) till iTunes och uppdaterar min min iPod så hittar jag albumet under "Albums" men hittar inte D12 under "Artister", sen kan det vara tvärtom ibland också att jag hittar gruppen men inte albumet, detta är väldigt irriterande och har inte den blekaste aning om vad det kan vara för fel, vet ni hur man kan göra för att det inte ska krångla såhär? Kom med förslag:)

/tack på förhand.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-08-02 19:22

Detta hänger troligtvis ihop med att id3-taggarna inte är korrekt ifyllda, det har alltså ingenting med din iPod att göra.

Gå igenom låtarna i iTunes genom att högerklicka och välja Visa info för att ändra informationen. Du kan markera flera låtar och göra detta.

testade nyss med ID3-tagg v 2.3, och det är ingen skillnad, hittar fortfarande inte vissa artister, vad ska man använda för id3 tagg isf?

/tack

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-08-03 22:10

Har du redigerat låtinfon i iTunes?

Yes det har jag, och det är fortfarande samma fel

gör som vi gjorde med vår hund när den blev dålig, skjut den och köp en ny

jätte kul..

  • Medlem
  • 2006-08-08 19:27

haha.. jag tyckte det var roligt

  • Medlem
  • 2006-08-11 19:34

mm jätte...

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-08-14 16:34

Ok, släpp det där nu och håll er till ämnet!

1
Bevaka tråden