Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En vän till mig behöver temporärt använda min dator för sin iPod - iTunes-alternativ?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

En vän till mig behöver som sagt använda min dator för sin nyinköpta iPod. Det handlar om att föra över hennes egen musik till iPoden. Jag vill inte använda iTunes till detta eftersom man enbart kan ansluta ett begränsat antal iPods till en dator. Finns det några bra iTunes alternativ som inte kostar något som min vän kan använda? Det handlar enbart om att föra över musik. Hon har ett jobb vilket innebär att hon är bortrest länge vilket innebär att det enbart handlar om att fylla hennes iPod och eventellt uppdatera hennes musikbibliotek nu som då... tills hon skaffat sig en egen dator.

Ge mig bra förslag! Tack på förhand

Edit. Glömde att nämna att jag använder Mac.

Verkade hitta ett bra program som fyller den funktion jag sökte... YamiPod. Den är ju recenserad här. Kommer att köra med det

Ursprungligen av Ramirez:

Jag vill inte använda iTunes till detta eftersom man enbart kan ansluta ett begränsat antal iPods till en dator.

Vad är den begränsningen? Första gången jag hör om detta.

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-04 09:30

Precis, det finns ingen begränsning (mig veterligen) för hur många iPoddar man kan ansluta till iTunes.

1
Bevaka tråden