Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dra över konverterad video till iPod, hur gör man?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-09-05 17:09

Är strax färdig här med Linux/Podzilla och har converterat en video med "MoPid" helt felfritt.
Frågan: Det står nu att jag ska dra över filen till min iPod, hur gör man det? Är det någon speciell mapp man ska lägga in videon i eller ?

Tacksam för svar (sökningarna hjälpte mig inte )

Jag använder itunes till att "kontrollerar" min ipod. När den synkroniserar så har jag valt vilka filmer som ska hänga med, ibland väljer jag alla. Ibland inte.

Lycka till/R

Du kör Linux och vi är ett macorienterat forum, ipod/iPhonedelen har dock rätt gött om Windowsfolk med.

Hoppas det finns ngn som kan hjälpa dig, Linuxusers är i minoritet här om man säger så.

Provat kolla upp där programmet kommer ifrån? Hjälpfiler etc?

4,5 år senare, Mr. P har nog kilat vidare från sin iPod.

Riktar ett tack till resenaren ovan... noterade inte datumet på originalinlägget...

Ursprungligen av Goflorp:

Riktar ett tack till resenaren ovan... noterade inte datumet på originalinlägget...

Haha, japp, och resenarens svar hade inte mycket med topic att göra heller.

Ja du, "resenaren"...

Varför går du in och svarar på en 4,5 år gammal tråd, och ger ett svar som inte är till någon som helst hjälp? iTunes finns ju inte ens för Linux, så det är inte speciellt konstruktivt att tipsa om det.

Jag tror att vi stänger här. Om frågeställaren inte har fått något svar på 4,5 år, så är det inte mycket lönt att fortsätta nu.

/Mod

1
Bevaka tråden