Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med uppdatering på min ipod

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare!

Igår fick jag en iPod video, och har redan flyttat över ca 300 låtar till den.
Men den uppdaterar inte från iTunes som den ska...när jag har lagt till nya låtar i iTunes och uppdaterar iPoden så kommer bara hälften (eller mindre) av dem nya låtarna med. Vad kan det bero på?
Det är inte bara låtar, utan även filmer och musikvideos.

Har ett annat problem också. Igår när jag konverterad en musikvideo till iPod format, och sedan flyttade över den till iPoden, så slutade musikvideon fungera efter ungefär hälften av videon?
Det är alltså när jag spelar upp videon på iPoden, det tar bara stopp efter ett tag.
Hoppas ni förstår vad jag menar.

Visste inte riktigt var jag skulle posta den här tråden...tyckte forumet var lite krångligt

Mvh

/ Hampus

...

Kör senaste uppdateraren som du hämtar på apples hemsida (eller i iTUnes 7 så uppdaterar du direkt i itunes)

Inte uppdatera musikien, och uppdatera programvaran i ipoden til...1,1,3 tror jag att jag har, men det kanske kom en ny igår, jag har inte kollat det än...

Hmm..ok, ska testa det.

Tack för hjälpen!

Det konstiga är att all musik från mitt itunes kommer finns i spelet "music quiz" på iPoden, men inte i ipodens bibliotek....

Nu har jag laddat ner dem senaste uppdateringarna till iPoden, och iTunes 7, men det funkar fortfarande inte :S .

Fattar inte varför?

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-09-18 22:51

Någon som har samma problem som jag? Efter att jag uppdaterat min iPod, har den startat om sig typ tre ggr när jag försökt byta låt.. Beror det på den nya uppdateringen, eller är det nån annan bugg? Den fanns inte där förut iaf..

1
Bevaka tråden