Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Precis som rubriken lyder så undrar jag ifall man kan på någotvis ta hem en gammal updatering till iPoden! Via iPod updater så kan man ju bara ta hem den senaste!
Jag söker ingen speciell version, bara den är äldre! Jag ska ha den till en iPod nano! Jag vore väldigt tacksam ifall jag på något vis kunde få den äldre versionen som du har spyder!
Det är faktiskt inte jag som ska ha den! Det är min far, han använder iPoden endast till att lyssna på ljudböcker och sedan jag fixade så att han fick den senaste versionen så har det bara krånglat med ljudböckerna! Har prövat typ allt, så nu tänkte jag stoppa i en gammal version i den igen!
Vore det inte en idé med en sektion på forumet med filerna till äldre iTunes- samt iPod-uppdateringar?!?
Det borde väl finnas folk som har kvar någon eller några därute så man kan samla ihop de flesta?!?
Hejsan! Är ni på gång med en enskild tråd där man kan ladda ner gamla program versioner? Vill veta ifall ni har tänkt att fixa det, för annars så får jag försöka skaffa från annat håll!
Hejsan! Är ni på gång med en enskild tråd där man kan ladda ner gamla program versioner? Vill veta ifall ni har tänkt att fixa det, för annars så får jag försöka skaffa från annat håll!