Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har precis uppdaterat mjukvaran i min G5a, och har sett att det är en del nya funktioner. Kan vi inte hjälpas åt att lista vilka funktioner det är?
Jag börjar:
Hittade en sak till som e ny och det är när man skall scrolla ner i tex. artistlista så går den övet till att hoppa mellan bokstäverna med en stor bokstav i mitten.... Lättare att ta sig snabbt ner till en bokstav i slutet av listan.....
japp om du tittar under Den här datorn, så kommer du se din iPod. Du kan alltså använda den som hårddisk. Om du lägger in musik etc den vägen kommer du dock inte kunna spela upp den i ipoden.
Du kan använda den gamla ipoden som en hårdisk med.. det har ja gjort länge. jag trodde att det var normalt att man kunde göra det, men ja märkte på min kompis ipod att han inte hittade sin i den här datorn. Det finns en inställning i itunes som man kan göra. Man bockar bara i den. tror den heter använd som extern enhet. den finns under musik på ipod alternativ.