Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-09-15 07:58

Hej på er alla apple-älskare (förhoppningsvis)!

Jag sitter här med min gamla iPod Nano G1 White 4GB och är grymt avundsjuk på er som redan skaffat er en iPod Nano G2. Och jag tror inte det blir någon sådan för mig just nu, kanske senare dock, för den är så läcker!

Nu till poängen med tråden, skulle de som redan har fått sin iPod Nano G2 kunna tänka sig att ta högupplösta bilder på dem och lägga dem här så man får se på dem "på riktigt"?

Jag är mest intresserad av hemmatagna bilder på 8gb svart och de 3 färgerna (rosa, grön och blå).

http://imageshack.us/ < Här kan ni ladda upp bilder gratis!

Tack på förhand!

/Johan!

Vart laddar jag upp mina bilder ngnstans då? (gratis sjklart!)

  • Medlem
  • 2006-09-15 13:07

ImageShack® - Hosting och ta sedan och lägg länkarna eller thumbnails här i svaret du skriver i tråden.

eller lägg upp bilderna på upl.silentwhisper.net upload service - profile: [none]. Som är enligt mig en väldigt bra tjänst. Du måste regga dig där men det är värt det

Bilder på nya svarta nanon, i låda och jämförd med den första 5 Gb iPoden från 2001

Save the penguins.

min iPod som jag fick igår

Synd att G1an är snyggare :s

grrr vill ha den blåa den är ruskigt snygg

  • Medlem
  • 2006-09-16 23:16

Måste faktiskt hålla med ekko90, min Nano White 4GB är snyggare... Dock hade jag gärna velat ha en av varje... Min G1a nano white & en grön hade inte varit fel... Bilder på Grön och Rosa nån? ^^

1
Bevaka tråden